Saturday, October 29, 2011

Trip Viini :)










Kuna mu vanemad jäid nädalaks Ungarisse, siis otsustasime, et see aeg võiks minna kuhugi veel reisima. Algne plaan oli rentida auto ning minna Ungari teisi linnu vaatama, aga meie plaan muutus ning otsustasime minna Viini hoopis.
Kui tahtsime kaks päeva varem minna bussijaama, et ostada bussipiletid Viini ära, siis ei õnnestunud see meil, sest bussijaama asus jalgpalliväljaku kõrval ja seal toimus mäng. Fännid olid hõivanud terve tänava ning neid valvas umbes 100 märulipolitseid. Kui aus olla, siis oli see ikka päris hirmus. Kõndida fännide ja politsei vahel, sest bussipeatus asus täpselt nende vahel.
Viini minnes jäi buss Budapesti hiljaks kõiges 2 tundi ning bussijaamast öeldi alati, et 15 minuti pärast tuleb buss(reisi algus ei olnud just paljutõotav)
Viin muidu oli väga kihvt ja kaunis, aga samas võrreldes Budapestiga 3 korda kallim.
Kõige rohkem meeldis mulle see, et sattusime Viini just pühade ajal ning sellepärast oli seal sõjaväe näitus, kus sai tankides käia ja relvasi katsuda.
Peale selle käisime Viinis veel August Klimti näitusel ja ma nägin ühe oma lemmik maali (The Kiss). Selle üle olen ma siiani nii õnnelik, sest see maal päris elus oli isegi veelgi ilusama ja võimsam.

No comments: