Thursday, October 13, 2011

Neljapäev :)


Tänane päev algas sellega, et magasin sisse ja jäin tundi hiljaks+ hungarikeeles õppisime mingit uut asja grammatikas ja ma ei saanud kohe üldse aru(see ajas mind nii närvi). Trammis võtsin raske otsuse vastu, et see nädalavahetus ei lähe Krista Viini koos teistega, vaid hakkan õppima ungari keelt ning tegema oma uurimustööd. Koju tulles trammis tegi saksa sõbranna Franzi mulle suure kalli ja andis mulle kommi, sest olin väga kurb. Koju tulles mõtlesin, et see päev on alanud nii halvasti, et võiks juba läbi saada. Kuid siis vaatasin oma toa ust- seal oli õhupallidest tehtud süda ja ukse kõrval oli kaart. Hetkeks ei saanud ma midagi aru, sest olin oma mõtetega veel koolis. Siis mõtlesin korraks, äkki Sander tuli Ungarisse tagasi. Ma ei saanud kohe üldse mitte midagi aru. Siis taipasin, et täna on ju see kaua oodatud neljapäev ja meil sai Sandriga pool aastat koos oldud. Sander oli enne ära minekut leppinud kokku minu korterikaaslastega, et nad panevad kaarti ja õhtupallid mu uksele ja teevad mulle üllatuse tema poolt. See oli lihtsalt nii armas, et pidin seda teiega jagama.

1 comment:

Eelika said...

Pool aastat juba? Vau. Täiega äge. :) Väga armas üllatus ka!