Saturday, October 29, 2011

Minu kallis perekond tuli külla :)








Yeeeeeei eelmine reede kell 12.30 saabus lennuk, millega maandusid Budapesti minu emme, issi ja Mari :) Nii tore oli neid üle pika aja näha. Tunnistan Marit ma algul ära ei tundnud, sest ta on ikka nii suureks kasvanud ja veelgi tibimaks läinud :D Õnneks tellisin ma Budapesti selleks nädalavahetuseks päikselise ilma nii, et kui nad siia tulid, siis ei suutnud ära imestada, kui soe ja mõnus siin on.
Esimesel päeval tuli meil kohe sightseeing linnas...Tunnistan, et Budapest on täitsa koduseks muutunud ja ma tunnen juba selle linna igat nurka :D Käisime laadal, mis meenutas Eesti jõululaata. Seal said nad proovida Langost, mis on Ungaripärane sai juustu ja hapukoorega. Loomulikult proovisid mu vanemad Palinkat(Ungari traditsiooniline jook, mis on nagu viin, aga tehtud puuviljadest).

No comments: