Tuesday, November 15, 2011

Külaline Stockholmist




Jeeeeiiii....mulle meeldivad külalised ja õnneks mul neid ikka satub siia ;) Seekord eksisi Budapesti ära Siim. Tema koges tõelist Budapesti tudengi elu, sest käis isegi minu loengus. Peale selle sai ta nautida siinnset odavat elu ja õlu, sest Stockholmis maksab õlu 6€ ja siin baaris 0,8 €+ kõik muu tundus talle ikka meeletult odav. Kuulsin õudusjutte, kui kallis on Rootsis busipilet ja elu üldse, siis taipasin, et valisin ikka õige riigi, kus oma Erasmust teha:) Siim tõi mulle külakostiks hästi palju häid komme(aitab kaasa kindlasti mu figuurile:D) Kolme päevaga suutis Siim Budapesti ära armuda, sest kui ta tagasi Rootsi jõudis, siis esimene asi, mis ta mulle kirjutas oli, kui väga ta juba igatseb seda linna.
Fotosüüditused näitavad, et viisin Siimu sinna pizza kohta, kus mega suur pizzalõik(Eesti pool väikest pizzat on umbes üks lõik) maksab 0,6 €+ mängisime Budapestis turiste ja käisime söömas põlevaid pannkooke.

No comments: